Monday, September 9, 2013

Jus Dari Langit?

Hari ini saya keluar bawak anak-anak pergi Jusco. Jalan-jalan window shopping. Kemudian singgah di secret recipe. Saya jarang bawa anak-anak makan di secret recipe. Selain harga makanannya mahal-mahal, di situ pun tak banyak pilihan makanan.

Biasanya kalau pergi secret recipe, saya beli kek dan makan di rumah. Tak pernah makan di situ. Tapi hari ni, ada kawan minta temankan makan. Demi tidak menghampakan permintaan kawan, saya pun temankan.

Saya order dua potong kek. Kentang goreng size besar. Dua set wantan goreng. Satu air capuccino. Satu air mocha. Dua gelas air masak. Semua ni, berharga lebih kurang RM60.00. Memang mahal makanan sekarang ni. Sebab tu tak boleh selalu makan di luar.

Yang kelakarnya waktu order air masak tadi, Boboy cakap....." haaa.....sky juice?. Ibu order air dari langit?. Ni mesti orang ni baru ambik air. Sekarang kan tengah hujan lebat".

Comel sangat ayat tu. Aduhai anak....... :)







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...